مهدویت

منتظران بدانند: اگر با آمدن آفتاب از خواب بیدار شویم نمازمان قضاست...

مهدویت

منتظران بدانند: اگر با آمدن آفتاب از خواب بیدار شویم نمازمان قضاست...

مهدی جان

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ



مرابه غیرتو نبود پناه مهدی جان / که من گدایم هستی تو شاه مهدی جان

درانتظارتوشاهاگذشت عمرعزیز / نگذشت حاصل من غیرآه مهدی جان

شهافقیرم ومسکین وبرسرراهت / نشسته ام  به امید نگاه  مهدی جان

من عاسقم که به بینم جمال توآیا / بود به سوی جناب توراه مهدی جان

بحق حرمت اجداد خود نما نظری / زمرحمت به من روسیاه مهدی جان

خمیدپشت من که ازمعصیت شاها / نموده ام همه عمراشتباه  مهدی جان

بحق محسن در خون طپیدۀ زهرا / طلب  نما  فرجت از اله  مهدی جان


[ طاهائی ]




بر گرفته از کتاب: گلچین احمدی

مؤلف این کتاب: ذبیح الله احمدی گورجی

ناشر: مؤسسه انتشاات مشهور

نظرات  (۱)

سلام
با کمال میل لینک شدید دنبال هم میشوید
پاسخ:
تشکر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی