مهدویت

منتظران بدانند: اگر با آمدن آفتاب از خواب بیدار شویم نمازمان قضاست...

مهدویت

منتظران بدانند: اگر با آمدن آفتاب از خواب بیدار شویم نمازمان قضاست...

تنها در انتظار

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ق.ظ


گفتم که بی قرار تو باشم ولی نشد

تنها در انتظار تو باشم ولی نشد

گفتم به دل که جلب رضایت کند نکرد

گفتم که جان نثار تو باشم ولی نشد

گفتم میان جذر و مد اشک و آه شب

در گردش مدار تو باشم ولی نشد

گفتم که می رسی تو و من هم دعا کنم

در دولت تو یار تو باشم ولی نشد

گفتم که تا اجل نرسیده است لحظه ای

در خیمه ات کنار تو باشم ولی نشد

گفتم که خاک پای تو را تاج سر کنم

چون خاک رهگذر تو باشم ولی نشد

گفتم به قدر آه دل دلشکستگان

در عهد و روزگار تو باشم ولی نشد

گفتم دعا کنم که بیایی ببینمت

مانند مه زِ یار تو باشم ولی نشد

 

بر گرفته از: http://atesh.blogfa.com



مطالب تصادفی:

1. شگفتی زنگ آمیزی پرهای طاووس در نهج البلاغه

2. اجابت دعا

3. نیرنگ یهود...

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱

نظرات  (۱۰)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام 

خیلی عالی بود.
********* ** **** *** **** **
پاسخ:
علیک سلام

سپاسگذارم.
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۸:۱۳ دختر مهتاب من زنده ام
به انتظارننشینیم به انتظار بایستیم....
پاسخ:
منتظر شدن آسان است اما منتظر ماندن سخت است...
۱۲ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۱ من و غریبه
الهمم عجل لولیک الفرج الساعه
خیلی زیبا بود...
به کارتون ادامه بدید..
پاسخ:
تشکر

توکل به خدا، حتماً.
++++
پاسخ:
:)
عالیییییییییییییییییییههههههههههههههههههه
پاسخ:
خیییییییییییییلی ممنون.
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۴:۴۹ فرزند ادم منتظر یوسف زهرا
زیبا بودددددددددد
پاسخ:
تشکر
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۴:۴۷ دانشنامه دفاعی
بسیار عالی
پاسخ:
لطف دارید.
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۲:۳۳ ❤منتـــظر المـهـدی❤
به هردرزدم بسته شدمهدی جااااااااان.
پاسخ:
به امید ظهورش..
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۹ زهرا احمدآبادی
اللهم عجل لولیک الفرج....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی