مهدویت

منتظران بدانند: اگر با آمدن آفتاب از خواب بیدار شویم نمازمان قضاست...

مهدویت

منتظران بدانند: اگر با آمدن آفتاب از خواب بیدار شویم نمازمان قضاست...



اگر "ان شاءالله" حضرت موعود(عج) را  ببینید، به ایشان چه می گویید؟

 

دلتنگی هایی که در قلب همه ما هست...

نظرات  (۴۹)

۲۱ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۱۱ پیام غدیر ...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
 باید برای دیدن تو "مهزیار" شد
یعنی گذشتن از همگان "محض یار" ها
اللهم عجل لولیک الفرج
........................................
***** **** ****** ****
۲۷ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۱۰ گروه فرهنگی صبح امید
منتظریم

۲۷ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۰۶ گروه فرهنگی صبح امید
منتظریم

   آه...
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۳ زهرا فاطمی
گوییم:
انی احبک

فدات بشم آقا در خدمتم همین.
سلام
می گویم کجا بودی آقا جان که بعضی از این شارعان و پای در رکابان تازه به دوران رسیده ات خون بردلم کردند
زخمی که از اینان بردلم نشسته از لامذهبان ندیدم...
هرآنچه را که سینه ام را از درد تکه تکه کرده است . فقط از ظلم گله میکنم و دیگر هیچ

ممنونم از حضورتان . لطف میکنید به مادر
پاسخ:
خواهش می کنم. خیلی ممنون.

از کامنت های زیباتون متشکرم.
صلوات
پست جالبی بود ... 
من بهشون می گم که انشاا... هر کسی که در زندگی مشکلی بزرگی داره برطرف بشه و این که برام و همه کسایی که مثل من هستن دعا کنن تا به حاجتشون برسن !!! 
متشکرم ...
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

عیدتون مبارک

در مورد سوالی که مطرح کردید، به قول شاعر:
"گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویم؟ که غم از دل برود، چون تو بیایی

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
چه گویییییییییییییییییییییییییییییییییییییم؟
میگم سلام ببخشید اگه کار بد کردیم ک ناراحت شدین:(
۰۳ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۵۴ محمد ابراهیمی
حرف زیاد داریم ولی وقتی ببینیم همه  از یادمان می ره.
گوش می دم ببینم آقا چی فرمان می دن.. و طلب دعا ازشون...
۲۹ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۴۴ خانم مهربون
آقا ببخشید فرجتون رو عقب انداختیم
فدایتونم
سلام،از شوق حضورش زبانم بند می آید
میگم:
برای دلهای شکسته دعاکنید.
آقا دلم شکسته، منو به عشقم برسون.
۲۴ دی ۹۴ ، ۰۹:۴۰ ...ما شیعه ها ...
نمیدونم اصلا میتونم حرف بزنم یا نه
 ولی میگم حلالمون کن آقا جان....

الهم عجل لولیک الفرج 
۰۹ آذر ۹۴ ، ۲۰:۳۹ دختر مهتاب من زنده ام
تواون لحظه فک کنم زبونم اصن نتونه حرفی بزنه.....
نمیدونم سرمو بلند کنم و نگاشون کنم...:(
میگم آقا جون برام دعا کنین 
ببخشین اگ گناه کردم
وبا گناهام دلتونو ب درد آوردم:(
۰۶ آبان ۹۴ ، ۰۹:۳۰ عبداله سعادت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

بشنوسخنی گرانبهاکان طرفه کلام محکم معتمداست

صادصلوات رهنمای صمداست

 لامش زلطیف درازای احداست.

 هروقت به مشکلی درمانی

درمان صلوات است خبرمستنداست.

**** ** ************************   ***** *** **  *** *** ***** ****** **** ** ** ** **** *****

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
نمیدونم چی باید بگم....
** ***** **** ** ** *****
**** *****
یاعلی
۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۷ khademoreza kusar
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

 **** **** ***

 اللهم عجل لولیک الفرج

۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۰:۴۲ آذین &گیتی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
فکر کردن بهش سخته...
حدس میزنم اصلا نتونم حرف بزنم...*******
۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۹:۰۶ احمدرضا عباسپور
نمی دونم ...


اصلا نمی دونم که لیاقت زیارت ایشون رو داشته باشم ...


با کدام آبرویی روزشمارش باشیم

عصـرها منتظر صبح بهارش باشیم

کاروان سحرش بهـر همه جا دارد

تا که جا هست،چرا گرد و غبارش باشیم

سالها منتظر سیصد و اندی مرداست

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم

گیرم امروز به ما اذن ملاقاتی داد

مرکبی نیست که راهی دیارش باشیم

سالها در پی کار دل ما راه افتاد

یادمان رفت ولی درپی کارش باشیم

ما چراخوب ترین ها به فدای قدمش

حیف او نیست که ما میثم دارش باشیم

اگــر آمــد خبــر رفتـن مــا را بدهیــد

به گمانم که بنا نیست کنارش باشیم



یا مهدی ...

امروز ، جمعه است ...

اندرکنیــــ 




۰۶ مهر ۹۴ ، ۰۸:۳۷ عاشق مادر سادات(س)
چه سوال سختی!
.
.
آقا جان؛ ببخشید
۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۳ یـک مـعــلـم . .
باسلام وتحیت،
.
ا نگردی آشنـا زین پرده رمـزی نشنوی،
گوش نامحرم نباشد جای پیغـام سروش . .

در "حریم عشق" نتـوان زد دم از" گفت و شنید"،
زان که آن جا جمله اعضا چشم باید بود و گوش  . .
.
اللهم عجل لولیک الفرج . .

۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۸:۳۳ محمد حسین بهزادی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
**** **** ******** ****** ***** ** *** ***** ** **** *** ** *** ****** ** **** **** **** * *** ******** *** *** ** ***** ****
** *** ** ** *** **** **
***** *****

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

رسول اکرم(ص)فرمودند:هرکس دوست دارد خدارا در حال ایمان کامل و مسلمانی مورد رضایت او ملاقات کند,ولایت ومحبت امام عصر(عج)را بپذیرد.شادی روح همه گذشتگان ودایی تازه در گذشته اینجانب,سلامتی و تعجیل در فرج 5صلوات باوعجل فرجهم ودعای فرج..

*************** **** *********

۰۳ مهر ۹۴ ، ۰۲:۲۸ محمدحسین بیات
خیلی شرمندم . میشم اونی که تو میخوای از فردا فردا فردا ...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام *** ** ***** ** ****** * ***...اللّهم عجِّل لِوَلیِّک َ الفَرَج
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۰۹ مهدی سلامت(تنهاترین سردار)
فکر کنم الان اقا داره این مطالب رو میخونه
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۰۸ مهدی سلامت(تنهاترین سردار)
خیلیها هرروز بااقا مشورت میکنند.
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۰۷ مهدی سلامت(تنهاترین سردار)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ******
خیلی ها هستن هر روز صبح موقع نماز صبح باایشان مصافحه میکنند.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اولا که خدا کنه افتخار دیدار آن بزرگوار شامل حال من حقیر شود، و اگه بشه فقط گریه میکنم و اشک و اشک و میگم شرمنده ایم آقاجان از اینکه تنها و غریبی.............
**** **** ** ** ** ** ***** * ****** ** ************* ***** **** *****
نمیدونم شاید دلم بخواد اقا کمکم کنه فراموش کنم خیلی چیزارو
نمیدونم شاید دلم بخواد اقا کمکم کنه فراموش کنم خیلی چیزارو
فقط یک سر پایین ...
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۳۳ زهرا احمدآبادی
اللهم عجل لولیک الفرج.....
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۳ ابوالحسن جعفری بلالمی

 من نمیتونم حرفی بزنم .
وقتی می بینید اصلا نمی شناسیدش حالا اگه بخواد تازه بعد رفتنش میفهمی که آقا بود
 آقا جان دیوار به دیوار بین ما انسان ها و شما فاصله هست ، ما بنده ای لایق نیستیم که بخواهیم درد و دلی با وجود پر از مهرتون داشته باشیم  ... . چون با دیدنمون خودت می فهمی و زبان ما بسته می شود .

 اللهم عجل لولیک الفرج .
نمی دونم چی میگم
تصورش هم سخته



+ اللهم عجل لولیک الفرج
بعد از این همه ببینیشو تو بخای چیزی بگی.........
ارباب ایشونه
ایش.ن باید صحبت کنند تا با کلامش من مجنون دیوانه تر شوم!

خیلی دوست داشتم تو اون شب جمعه زیر گنبد اباعبدالله ببینمش.....
ولی نشد
لایق ندونستنم
حتی از شمر هم بدتر من
لا اقل اون حجت وقت خدا رو روی زمین دید
ولی من چی...........
از شمر هم پست ترم!
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۰۳ منتظر المهدی
حتی تصورش هم برام سخته.............
اللهم عجل لولیک الفرج
فقط گریه میکنم....
میگم ببخشید...ببخشید...ببخشید...:(
به حرف و اینا نمیکشه ذوق مرگ میشم
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۰۹ ابوالحسن جعفری بلالمی
بهش میگم زود تر ما رو به آرامش برسونه با ظهورش از فلاکت این سرزمین نجاتمون بده .
حرفای بهتر بمونه برای یه وقته دیگه چون بازم از این نوشته ها میذاری

 در پناه خدا باش
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۰۷ دانشنامه دفاعی
مو به تنم راست کردی برادر.
اول خاک پایش را می‌بوسم.
اگر بتوانم چیزی بگویم.. اگر اشک شوق امانم بدهد..
«آقا جان همه چیزم فدای تو، زندگیم هزاران بار فدای تو، فدای پدر و مادر مهربان تو... آقا جان وقتی قسمت می‌دادم بیایی روی و قول میدادم...»
نمی‌توانم بنویسم آقای مهدوی
مرا ببخش برادر...
اشک امانم را برید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی