مهدویت

منتظران بدانند: اگر با آمدن آفتاب از خواب بیدار شویم نمازمان قضاست...

مهدویت

منتظران بدانند: اگر با آمدن آفتاب از خواب بیدار شویم نمازمان قضاست...

زبان حال عاشقان مهدی

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ب.ظ



بینوایم، نوای من، مهدیست / دردمندم، دوای من، مهدیست

من غریبم در این زمان، ولی / مونس و آشنای من، مهدیست

گرچه از داغ هجر می سوزم / راضیم چون شفای من مهدیست

گه به یادش ز خواب برخیزم / نیمه  شب دعای من، مهدیست

من نخواهم بهشت، بی مهدی / جنّت با صفای من، مهدیست

در دم مرگ با ولایت او / آخرین حرف نای من، مهدیست

چون قیامت ز خاک برخیزم / اندر آنجا ندای من، مهدیست

آن که در روز حشر می بخشد / از عنایت خطای من، مهدیست



[سید رضا مویّد]


بر گرفته از کتاب: گلچین احمدی

مؤلف این کتاب: ذبیح الله احمدی گورجی

ناشر: مؤسسه انتشاات مشهور

نظرات  (۳)

۰۶ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۱ منتظر المهدی
سلام

باتشکرازحضورتان

یاعلی مددمولایم
پاسخ:
منتظر دیدار دوباره تان هستم.
سلام ، خسته نباشید ، وبلاگ خوب و مطالب قشنگی دارید. . .
فقط میتونم بگم: "L i k e "
سعادت یارتان ، پیروزی همراهتان
.
.
.
به وبلاگ من : "کولاک زرمهر" هم بیان خوشحال میشم
نظر یادتون نره !
دوس داشتید امتیاز هم بدید
صمیمانه سپاسگزارم

با تبادل لینک موافقید؟؟!!
پاسخ:
تشکر

می تونید از الآن منو یکی از دنبال کنندگان وبلاگتون بدونید.
سلام
ببخشیدا آقای مهدوی
فقط منظورم شما نیستین
اصلا خودمو میگم اینقد مهدی مهدی میگم اما منیکه عرضه ندارم راه مولامو برم دیگ اینقد مهدی مهدی گفتنم اثری نداره که
پاسخ:
ببخشید من منظورتون رو نفهمیدم.
درهرصورت از نظرات و انتقادات شما به نحو احسنت اتفاده می کنم.
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی